Han is weer op pad!!!!

1 september 2010 - Dongen, Nederland

Beste trouwe vrienden van Han z'n voettocht naar Santiago,

Ja, jullie lezen het goed!

HIJ IS WEER OP PAD! En wéér naar Santiago de Compostella! Alleen dit keer niet te voet, maar met de fiets.

Een half jaar geleden kwam buurman Machiel Trommelen hem vragen mee te gaan naar Santiago. Machiel moest er even tussenuit en kreeg het met zijn werk geregeld dat hij aaneengesloten een groot aantal weken weg kon. Nu wilde Han dit toch al wel een keer doen, en heeft toegestemd. Samen zijn ze gaan voorbereiden, Han heeft trouw iedere dag getraind en ze zijn afgelopen donderdag op pad gegaan.

Een andere buurman, Leo Renierse, heeft een blog aangemaakt, waarop hun belevenissen te lezen zal zijn.

Het blog is te vinden op: http://machielhan.blogspot.com/

Veel leesplezier en groeten,

Renate

1. ank:
    3 september 2010
    Het is weer leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. De eerste dag heb ik nog wel aan jullie gedacht met al die regen. Maar nu is het wel lekker om te fietsen lijkt me zo. Ik blijf jullie volgen. groetjes en fiets ze.